Wednesday, February 26, 2020

Theresa & Allison (2019)

ဗန်ပိုင်ယားဇာတ်လမ်းကြိုက်တဲ့သူတွေအတွက်
rating ကောင်းကောင်း Imbd-7.0 ရရရှိထားတဲ့ လက်မလွတ်သင့်တဲ့ကားလေးပါ……………..
အရက်မူးနေလို့ အူဘာတက္ကဆီနဲ့သူငယ်ချင်းတွေက
တင်ပေးလိုက်ပြီးတဲ့နောက်မှာ သရီဆာတစ်ယောက် ဗန်ပိုင်းယားနဲ့တည့်တည့်တိုးပြီး
နောက်နေ့မနက်မှာ သူကိုယ်တိုင် ဗန်ပိုင်းယားဖြစ်သွားပါတယ်…
ဗန်ပိုင်းယားလောကသားဖြစ်လာတဲ့နေ့မှာပဲ
ဗန်ပိုင်းယားတွေရဲ့ အစိုးရရုံးကိုရောက်သွားပါတယ်
အဲ့မှာ အလီဆန်နဲ့သူ့ချစ်သူဟောင်း တိုနီတို့က
ဗန်ပိုင်းယားဥပဒေဖောက်မိလို့ ရုံးမှာရှိနေကြပါတယ်
အလီဆန်က သူမကို မျက်စိကျပြီး နောက်ယောင်ခံ လိုက်ရာကနေ ခင်သွားကြပါတယ်……….
ဗန်ပိုင်းယားလောကကြီး အကြောင်းကို သရီဆာ တစ်ယောက် ပိုသိလာခဲ့ပါတယ်
ဒီကားကို ၂၀၁၆ ခုနှစ်မှာ ရိုက်ကူးထားပြီးတော့ ဇာတ်လမ်းဟာဆိုရင်
အပေါစားဆန်မနေပဲနဲ့တကယ့် ဗန်ပိုင်းယားတွေရဲ့ အနှစ်အရသာကိုခံစားနိုင်မဲ့ကားလေးပါ
crd to channel myanmar

No comments:

Post a Comment