Wednesday, January 15, 2020

Guru (2007)

Guru (2007)
Rating: 7.7
Genres: Biography, Drama

“…ကျနော့် အဖေ ပြောတော့မယ်
ဒါပေမယ့် ကျနော် အိပ်မက်မက်မယ် ကျနော်တို့ အားလုံး အိပ်မက်မက်ကြတယ်
အိန္ဒိယမှာ အကြီးမားဆုံး ကုမ္ပဏီကြီး
ဖြစ်လာဖို့
ကျနော်တို့ အိပ်မက် တကယ် ဖြစ်လာပြီမို့လား?
ဟုတ်တယ်- ပြီးတော့ အခု ကျနော်တို့ ရပ်ကြမလား?
မရပ္ဘူး
ကျနော်တို့ နောက်ထပ် အိပ်မက်တွေ ရဲရဲရင့်ရင့် ဆက်မက်ကြမလား?
မက်မယ်
ကျနော်တို့ ကမ္ဘာမှာ အကြီးမာဆုံး ကုမ္ပဏီ ဖြစ်မယ်မို့လား?
ဖြစ်မယ်
ကျနော်တို့ လာနေပြီလို့ ကမ္ဘာကို ပြောကြမယ်မို့လား?
ပြောမယ်… “
Guru (2007) သည် IMDb 7.7/10 Rotten Tomatoes 83% Filmaffinity 6.4/10 Google users 85%  ရထားသော ဒါရိုက်တာ Mani Ratnam ရိုက်ကူးထား၍  Mani Ratnam, Vijay Krishna Acharya တို့က ဇာတ်ညွှန်းရေးသားထားကာ သရုပ်ဆောင်  Mithun Chakraborty, Abhishek Bachchan, Aishwarya Rai Bachchan တို့ပါဝင်သရုပ်ဆောင်ထားသော Biography, Drama ဇာတ်ကားကောင်း တစ်ကားဖြစ်တဲ့အတွက် ချစ်ခြင်းအားဖြင့် တင်ဆက်လိုက်ပါရစေ…..
၁၉၅၈ ဘုံဘေမြို့ကို ရှပ်အကျႌနှစ်ထည်ထဲနဲ့ ရောက်လာတဲ့ ရွာသားလေးတစ်ယောက်ဖြစ်တဲ့ ဂုရုခန့် ဒက်စိုင်းဟာ အိန္ဒိယ သမိုင်းကြောင်းမှာ အကြီးမားဆုံး စီးပွားရေးလုပ်ငန်းရှင်ကြီး ဂုရုဖြစ်လာအောင် အခက်အခဲတွေကြားက ဘယ်လို ကြိုးပမ်း လုပ်ဆောင်ခဲ့ရပုံကို ရိုက်ပြထားတဲ့ အတ္တုပ္ပတ္တိဒရာမာဇာတ်လမ်းတစ်ပုဒ်ကို ဇာတ်ကားမှာ ကြည့်ရှုခံစားကြည့်လိုက်ကြစို့လားဗျာ…
crd to fofmyanmar
Trailer
 

No comments:

Post a Comment